Edukacinę programą sudaro dvi dalys: pirmojoje moksleiviai išklauso trumpo ir intriguojančio edukatoriaus pasakojimo apie svarbiausias Maironio gyvenimo detales, pomėgius, asmenybę, apžiūri autentiškai atkurtus kambarius, o antrojoje dalyje turi galimybę pritaikyti įgytas žinias. Pasiskirstę komandomis, moksleiviai sprendžia užuominas ir ieško Maironio bute esančių eksponatų. Kiekvienas žaidėjas gauna atskirą užduočių komplektą, tačiau, iškilus neaiškumams, jis gali kreiptis į savo komandos narius prašydamas pagalbos (tad derinamas komandinis ir individualus darbas). Komandos tarpusavyje rungtyniauja, kuri padarys mažiau klaidų, taip skatinama atidžiau pasižiūrėti į atliekamas užduotis, nes vertinama visa komanda, o ne atskiras jos narys.
Kas taip sudomina moksleivius? Tegu jie patys atsako ir į šį klausimą: „Įėjome į prieškambarį. Nors tai ir prieškambaris, po kurio buvo vienas už kitą gražesni kambariai, tačiau savo puošnumu jis yra gražesnis net už auklėtojo namus! Kur ten už auklėtojo, jis gražesnis už mano namus, ekskursijos vadovė, suskirsčiusi mus į dvi komandas, išdalino po dešimt lapelių su užšifruotais daiktų, kuriuos reikėjo rasti, aprašymais. Priėmęs šį žaidimą kaip rimtą išbandymą, puoliau vykdyti užduotis. Buvo visai smagu, aš nesuradau tik dviejų daiktų, tad teko prašyti pagalbos, visi klasės draugai su šypsena veiduose lakstė po kambarius ir atsakinėjo į kortelėje užduotus arba užšifruotus klausimus, kadangi Maironis gyveno tik aštuoniuose to namo kambariuose, todėl mums neteko apžiūrėti viso muziejaus, o gaila… Bet, geriau pagalvojus, to, ką pamačiau, man užteks ilgam, daugiau įspūdžių tikrai nereikėjo.“
Edukacinės programos trukmė – 1 val. |
Rekomenduojame 5–8 kl. moksleiviams | ||
Registracija tel. +370 618 26887 |
|
|