Programos dalyviai, susiskirstę į kelias komandas-klases  savo žinias, sumanumą, galės  išbandyti  įvairiose pamokose, kuriose susipins literatūriniai tekstai, senolių išmintis, žaidimai. Matematikos pamokoje teks spręsti poetų sueiliuotus uždavinius, pasimokyti skaičiuoti senolių mediniais skaitytuvais, gimtosios kalbos pamokoje reikės „išsijoti“ žodžius, o smagi užduotėlė „Strykt į knygą“ vers pasukti galveles prie vaikiškų knygų lentynos. Pasaulio pažinimas, istorija linksmojoje mokykloje atsiskleis per muziejaus eksponatus,  pasižvalgymą rašytojo sode. Bus ir pertraukos, kurių metu minsime minkles, žaisime liaudies žaidimus.   Visos užduotys vertinamos, tad žaidimo-konkurso pabaigoje bus galima pasveikinti šauniausią komandą.

Žaidimas-konkursas 3–4 kl. moksleiviams.

Netinkama arba dviguba kategorija, pakeiskite kategorija